1. Ar nuo mineralinės alyvos galima pereiti prie sintetinės alyvos?

Dabartiniams varikliams tai nekelia jokių problemų. Net galima sumaišyti skirtingas alyvas. Visgi tokiu atveju pilamos alyvos kokybė truputį prastėja.

2. Ar skystos 0W bei 5W alyvos atveju reikia atsižvelgti į padidėjusias sąnaudas?

Jei kalbama apie alyvos sąnaudas, tuomet ne. 0W alyvos nėra skystos, tačiau esant ypač žemoms temperatūroms jos darosi ypač takios. Jei variklis yra šiltas, jos elgiasi taip, kaip ir kitos alyvos, atsižvelgiant į skaičius 30 arba 40.

3. Kiek kuro galima sutaupyti su 30 tepalu?

Vidutiniškai sąnaudos sumažėja 2–5 procentais, tai siejasi su 10W-40 ar 15W-40 alyvomis, be to, jos priklauso ir nuo vairavimo įpročių. Jei važiuojama nedideliais atstumais ir dažnai iš naujo šildomas variklis, sutaupymas gali būti dar mažesnis.

4. Kuria instrukcija reikia vadovautis?

Svarbiausią informaciją rasite automobilio vartojimo instrukcijoje. Ten yra nurodyta, kuri VW instrukcija jums yra tinkama.

5. Netrukus po alyvos keitimo naujas tepalas tapo juodas. Ar tai normalu?

Taip. Viena vertus, tai rodo, kad alyva suspenduotu pavidalu turi nešvarumų ir užkerta kelią nuosėdoms. Kita vertus, keičiant alyvą variklyje lieka apie ketvirtį litro atidirbtos alyvos, kuri susimaišo su nauja alyva ir iškart nudažo ją tamsia spalva. Spalva nėra alyvos senėjimo požymis. Ypač dyzelinių variklių atveju po kelių nuvažiuotų kilometrų alyva dėl suodžių darosi juoda.

6. Ar verta seną variklį užpildyti „Longlife“ alyva?

Jaunesnės tepalų kartos atveju tai galima, o dėl įvairių palankių produkto ypatybių netgi rekomenduotina.

7. Ar verta vietoje mineralinės alyvos naudoti brangią sintetinę alyvą?

Apsauga nuo nusidėvėjimo iš esmės yra geresnė, variklis tarnauja ilgiau. Su sintetinėmis alyvomis sutaupytas kuras paprastai kompensuoja papildomas išlaidas. Kuo brangesnis kuras, tuo „pigesnės“ yra sintetinės alyvos.